Pressemeddelelse: DanBred flytter til nyt hovedkontor

Produktivitet og profit

Det er med stor glæde, at vi kan afsløre, at DanBreds hovedkontor flytter til en ny lokation med nyrenoverede kontorlokaler fra 1. marts 2021.

”DanBred er på en ambitiøs og spændende vækstrejse, og vores nuværende kontorlokaler kan ikke længere opfylde vores behov for arbejdskraft og fremtidsplaner”, forklarer Thomas Muurmann Henriksen, administrerende direktør i DanBred. ”Vores nye, store hovedkontor har derfor plads til at DanBred kan vokse, og til at vores medarbejdere kan tænke uden for boksen. På denne måde tager vi DanBred til nye højder til gavn for alle vores nationale og globale kunder.”

Holdet i DanBred er i fuld gang med at lægge sidste DanBred-hånd på detaljerne til indretningen af kontoret, og vi ser frem til at kunne dele både fotos og videoer af det færdige kontor meget snart.

”Vores første prioritet er naturligvis at sikre, at den daglige drift i DanBred fortsat kan udføres uden forsinkelser eller hindringer”, fastslår Andrea Winther, DanBred COO. ”Den nationale levering og globale eksport af vores avlsdyr og genetiske produkter til kunder i mere end 40 lande er af afgørende betydning for den globale fødevareproduktion, og vores hold af erfarne eksportkoordinatorer gør alt for at sikre en glat overgang.”

DanBreds nye hovedkontor kommer til at have adresse på Borupvang 5D, 2750 Ballerup, og vi ser meget frem til at kunne byde gæster fra nær og fjern velkommen, når sundhedssituationen og globale rejserestriktioner tillader det. Bemærk venligst at den nye hovedkontorsadresse ikke har indflydelse på lokationen i Vejen eller på datterselskabskontorerne, hvilke forbliver de samme som hidtil.

Kunder får mest ud af DanBred

HOLD DIG OPDATERET

Tilmeld dig DanBreds nyhedsbrev med sidste nyt om effektiv drift, økonomi, genetik og sundhed. Kort sagt alt, hvad der er relevant for moderne svineproduktion – hverken mere eller mindre.

Jeg giver DanBred P/S tilladelse til at sende mig emails om effektiv svineproduktion, økonomi, genetik og sundhed mv. Vi skriver kun når vi har noget relevant på agendaen og aldrig mere end 2 gange om måneden. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Kontakt DanBred

Vi kan hjælpe med overgangen til DanBred genetik, leverancer, transport etc. Book en tid, så ringer vi når det passer dig.

Book en tid eller et møde nu